Så nærmere tiden sig hvor tilmelding til vintersæsonens torsdagstræning begynder.

Det bliver træning med fokus på kajakroere, hvilke muskelgruppen der med fordel kan trænes.

I år starter selve træningen torsdag den 1. oktober kl. 18:00-19:15 og sidste gang er torsdag den 25. marts 2021.

Instruktør for den kommende sæson er Glenny Jacobsen.

Vintertræning foregår i bokselokalet under Morten Børup Hallen.

Pris for denne vinters instruktion er kr. 400,00

For deltager der ikke er medlem af kajakklubben skal betales et gebyr / vinterkontingent på kr. 100,00 via kajakklubbens hjemmeside.

Tilmelding er efter først til mølle princippet. Aktive medlemmer af SKKK har fortrinsret til vintertræningen. Tilmelding til undertegnet senest torsdag den 3. september.

Tilmelding er først gældende når instruktions gebyr er betalt, dog senest den 17. september. Herefter tilbydes medlemmer på venteliste evt. ledige pladser.

Husk også at det er muligt at deltage i vores løbehandicap om søndagen som starter søndag den 4. oktober kl.10.00.

Ruten er i og omkring Dyrehaven i kuperet terræn på 6 km, og med start og mål i klubben. Her kan alle deltage i sit eget tempo.

Vel mødt

Flemming Larsen